MSc, Ph.D. C., PMP, CSM, CSP, PMI-ACP, PRINCE2 Practitioner+Agile Trainer, ITIL, MSF, MOS, MCT, CTT+" href="/" /> MSc, Ph.D. C., PMP, CSM, CSP, PMI-ACP, PRINCE2 Practitioner+Agile Trainer, ITIL, MSF, MOS, MCT, CTT+ (RSS)" href="http://blog.12pm.gr/syndication.axd" /> MSc, Ph.D. C., PMP, CSM, CSP, PMI-ACP, PRINCE2 Practitioner+Agile Trainer, ITIL, MSF, MOS, MCT, CTT+ (ATOM)" href="http://blog.12pm.gr/syndication.axd?format=atom" /> MSc, Ph.D. C., PMP, CSM, CSP, PMI-ACP, PRINCE2 Practitioner+Agile Trainer, ITIL, MSF, MOS, MCT, CTT+" href="http://blog.12pm.gr/opensearch.axd" />

Εκπαίδευση και ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: Project Management (PRINCE2, PMP), ITIL, SCRUM, AGILE, BUSINESS ANALYSIS (PMI-PBA, CBAP), Microsoft Project, Lean Six Sigma

Η απόφαση για δημοψήφισμα είναι BLACK SWAN EVENT

Η απόφαση για δημοψήφισμα είναι BLACK SWAN EVENT

2.November.2011, 08:44

Τι είναι αυτό που περιγράφει ο Nassib Nickolas Taleb ως "Black Swan Event" (Μαύρος Κύκνος");

Πως ο
Malcolm Gladwell εξηγεί το τι είναι "Outliers";

Ουσιαστικά μιλάμε για γεγονότα που έχουν πολύ μικρές πιθανότητες να συμβούν. Γεγονότα που είναι εκτός των ορίων (Μέσος Όρος -3σ) και (Μέσος Όρος + 3σ) της κανονικής κατανομής (normal distribution). Γεγονότα πέρα του ορίου του 99,73% δηλαδή που έχουν πιθανότητα να συμβούν 1 στις 5000.


Γεγονότα όμως που όταν συμβούν, έχουν τεράστιες επιπτώσεις. Είτε θετικές, είτε αρνητικές.


Δίδυμοι Πύργοι (9/11),
Fukosima, Leahman Brothers, Greek Dept effect είναι τυπικά παραδείγματα από Black Swan events...

Στα προηγούμενα Black Swan events προστέθηκε και η
αναγγελία για δημοψήφισμα στις 31/10/2011 από την Ελλάδα. Ενώ είχε μικρές πιθανότητες να συμβεί, φαίνεται ότι δημιούργησε τεράστια προβλήματα παγκοσμίως μέσα σε 72 ώρες. Πολλοί φοβούνται ότι είναι η αρχή του τέλους της Ευρωζώνης...

Μετά το Black Swan event της αναγγελίας του δημοψηφίσματος, γίναμε πρωτοσέλιδο σε
οποιαδήποτε ηλεκτρονική έκδοση υπάρχει παγκοσμίως. Μας έμαθαν όλοι όσοι αναπνέουν και έχουν πρόσβαση στην πληροφορία. Ακόμη και οι Κινέζοι έκαναν πίσω στην πιθανή χρηματοδότηση του EFSF...

Το πρόβλημα είναι ότι αυτή η διαφήμιση είναι αρνητική… Γίναμε το αντίθετο του
Famous... Δυστυχώς γίναμε INFAMOUS

Θεοφάνης Γιώτης  |  2 Νοεμ. 2011
................................................


Comments are closed