MSc, Ph.D. C., PMP, CSM, CSP, PMI-ACP, PRINCE2 Practitioner+Agile Trainer, ITIL, MSF, MOS, MCT, CTT+" href="/" /> MSc, Ph.D. C., PMP, CSM, CSP, PMI-ACP, PRINCE2 Practitioner+Agile Trainer, ITIL, MSF, MOS, MCT, CTT+ (RSS)" href="http://blog.12pm.gr/syndication.axd" /> MSc, Ph.D. C., PMP, CSM, CSP, PMI-ACP, PRINCE2 Practitioner+Agile Trainer, ITIL, MSF, MOS, MCT, CTT+ (ATOM)" href="http://blog.12pm.gr/syndication.axd?format=atom" /> MSc, Ph.D. C., PMP, CSM, CSP, PMI-ACP, PRINCE2 Practitioner+Agile Trainer, ITIL, MSF, MOS, MCT, CTT+" href="http://blog.12pm.gr/opensearch.axd" />

Εκπαίδευση και ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: Project Management (PRINCE2, PMP), ITIL, SCRUM, AGILE, BUSINESS ANALYSIS (PMI-PBA, CBAP), Microsoft Project, Lean Six Sigma

TUI Greece

TUI Greece

14.December.2013, 21:59

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113132538

Δύο εκατομμύρια τουρίστες το 2014 θα φέρει η TUI

Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI μετά τη συνάντηση που είχε με τον πρωθυπουργό δήλωσε πως: «Η Ελλάδα γνώρισε μια εντυπωσιακή ανάκαμψη το 2013, η οποία θα συνεχιστεί και το 2014».

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@pegasus.gr

 

Το «φράγμα» των δύο εκατομμυρίων επισκεπτών προς την Ελλάδα θα «σπάσει» το 2014 ο κορυφαίος Tour Operator TUI ξεπερνώντας την εντυπωσιακή ανάκαμψη του 2013. Παράλληλα ο όμιλος TUI εκτιμά πως η ανοδική τάση θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια και για να ισχυροποιήσει τη θέση του στην Ελλάδα σχεδιάζει να ανοίξει νέα ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρήτη. Με τη συγκεκριμένη κίνηση βέβαια η TUI θα ενισχύσει περαιτέρω την ελληνική οικονομία και θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.

 

Στο Μαξίμου
Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Peter Long επισκέφθηκε χθες το Μέγαρο Μαξίμου συνοδευόμενος από την υπουργό Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη, προκειμένου να συναντήσει και να συζητήσει διεξοδικά με τον Αντώνη Σαμαρά τα σχέδια ανάπτυξης του τουρισμού στην Ελλάδα. Η TUI, ένας από τους μεγαλύτερους tour operators παγκοσμίως, έχει στόχο να αναδείξει τη χώρα μας ως έναν από τους κορυφαίους προορισμούς της. Να σημειώσουμε επίσης πως η TUI δαπανά ετησίως 500 εκατ. ευρώ για την αγορά υπηρεσιών στην τουριστική αγορά της Ελλάδας.

 

Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI μετά τη συνάντηση που είχε με τον πρωθυπουργό δήλωσε: «Η Ελλάδα γνώρισε μια εντυπωσιακή ανάκαμψη το 2013, η οποία θα συνεχιστεί και το 2014, καθώς θα αυξήσουμε κατά περίπου 10% τον αριθμό των πελατών μας που ταξιδεύουν στη χώρα, φτάνοντας έτσι τον αριθμό επισκεπτών μας στην Ελλάδα περίπου στα δυο εκατομμύρια. Εκτιμούμε ότι οι αφίξεις της TUI Travel στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να αυξάνονται, δεδομένου ότι εντείνουμε τη δημιουργία μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών για τους πελάτες μας. Αφήνοντας πίσω τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η χώρα την προηγούμενη τουριστική περίοδο, η Ελλάδα αντιμετωπίζει τα οικονομικά της προβλήματα, κοιτάζει μπροστά και προσβλέπει πια στην ανάπτυξη, στην οποία ο τουρισμός αναμφισβήτητα θα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

 

Το 2013 οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα μέσω του δικτύου της TUI ανήλθαν σε περίπου 1,8 εκατ. Οσον αφορά στα θέματα υποδομών ο κ. Long τόνισε, μεταξύ άλλων, πως επενδύοντας στη βελτίωση των υποδομών, όπως είναι τα αεροδρόμια, τα λιμάνια, καθώς και το οδικό δίκτυο, η ελληνική κυβέρνηση μπορεί να εξασφαλίσει ότι ο τουρισμός θα παραμείνει βασική κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας.

 

Από την πλευρά της, η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη υπογράμμισε ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό για τον ελληνικό τουρισμό το γεγονός ότι η TUI, ο μεγαλύτερος tour operator του κόσμου, έχει μια σχέση στρατηγικής συνεργασίας με την Ελλάδα.

 

«Η TUI ενδιαφέρεται όχι μόνο να μπορέσει να φέρει περισσότερο κόσμο στη χώρα μας, βεβαίως πάντα με τη στήριξη και τη συνεργασία τη δικιά μας, αλλά και να επενδύσει στην ελληνική τουριστική αγορά», ανέφερε χαρακτηριστικά και επισήμανε ότι ο τουρισμός φέτος, μια χρονιά-ρεκόρ, κατάφερε να δώσει και εισόδημα και θέσεις εργασίας σε πάρα πολλές περιοχές στην Ελλάδα.

 

Η TUI επιθυμεί να επεξεργαστεί από κοινού με την ελληνική κυβέρνηση την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε επιλεγμένους προορισμούς, και υπογραμμίζει ότι θα συνεχίσει να επενδύει σε ξενοδοχειακές μονάδες, όχι μόνο με άμεσες επενδύσεις σε νέα ξενοδοχεία, αλλά επίσης με τη στήριξη των ξενοδόχων συνεργατών της.

 

Comments are closed